~ Prolog.

<W TLE> 
"Dorośli" - mówią mi – "dorośnij",
wielcy kreatorzy szarej prozy codzienności.
***
 Koła deskorolki zahaczają o chodnik wówczas, gdy drobna osóbka pokonuje na niej kolejne metry. Delikatnie odpychając się nogami co jakiś czas, mrucząc pod nosem jakieś szpetne przekleństwa. Słyszy tylko szelest liści opadających pod wpływem braku chlorofiilu z różnorakich drzew. Claudia poprawia torbę na ramieniu, niebezpiecznie się chwiejąc.
*** 
Cichy dźwięk budzika zostaje natychmiast stłumiony przez gardłowy jęk. Która godzina? Tak, by nie wywołać niepotrzebnych hałasów Kate gramoli się z łóżka, przecierając oczy dłońmi złożonymi w pięści. Łapie za okulary leżące na półce, mruga kilka razy i rusza w stronę szafy ze smętną miną. 
***
- Cholera! - mówi Julia trochę za głośno od razu po otworzeniu oczu. Jej wzrok wędruje mimowolnie na zegarek tuż obok, stojący na półce obok łóżka. Nie nastawiła go wczoraj? No tak. Delikatnie wyrywa się z sideł kołdry, miarowo oddychając tak, jakby pościel uwięziła ją i nie chciała wypuścić. Uderza otwartą dłonią w budzik powodując jego trwałe wyłączenie, po czym wywracając wymownie błękitnymi oczami idzie naszykować się do szkoły w te dziesięć minut, które jej zostało. 
***
Pauline zamyka drzwi do swojego pokoju, wzdychając ciężko i szybkim krokiem podchodzi do pomieszczenia, w którym to jej młodszy o kilka lat brat najprawdopodobniej się ubiera. Biorąc głęboki oddech zamyka oczy i łapie za klamkę, napierając ciężarem ciała na drzwi by nie zobaczyć tego, czego pod żadnym pozorem nie chciała zobaczyć. Chłopak rzuca w nią miękką poduszką, a ta kipiąc ze złości obraca się na pięcie, chwyta za torbę i wychodzi w drogę do szkoły. 
***
Dosyć głośny tupot ustał, kiedy tylko Nathalie znalazła się w progu swojego pokoju. Rozgląda się uważnie, mrużąc oczy niczym rozjuszona kotka, raptem na jej twarzy gości zadziorny uśmiech. Gdzie ten kot? Szybko przebiega korytarz, wprawiając w ruch wszystkie firanki i zasłonki nikogo jednak nie znajdując. Wzrusza ze zrezygnowaniem ramionami, a potem kopiąc plecak po schodach schodzi na dół, nawołując imię nadane pupilowi. 
***
Nowa szkoła. Nowi ludzie. Nowe życie.   
http://25.media.tumblr.com/2a27bf86881828b0afabf1891d4d75c6/tumblr_mhaz7phd7Y1r78sx2o1_500.jpg

22 komentarze:

  1. piękne,podoba mi się. masz genialny styl pisania i bogaty zasób słów. pisz dalej,czekam na dalszyy ciąg <3
    @Malikowo_Ianowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne. Będę czytać, a teraz musisz mnie kochać bo weszłam i skomentowałam xd. Zapraszam do mnie i czekam na rozdział. butyoureperfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aghhhh... Jak ja cię nie lubię. Utop się z tym swoim talentem :c
    To jest totalnie zajebiste. Masz mnie informować mnie o kolejnych rozdziałach dekluuu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna się świetnie. Czekam na 1 rozdział. Zapraszam do mnie.

    http://trulymadlycrazydeeplyinlovewithyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, no... Fajnie się zaczyna... Czekam z niecierpliwością na I rozdział.
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłam, że świetnie piszesz?! To się ze mną kłóciłaś xD Nie mogę się doczekać rozdziałów :* ~ Julaa

    OdpowiedzUsuń
  7. chce już kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Już mi się podoba Twój blog. !
    Jest niesamowityy. !
    Z niecierpliwością czekam na 1 Rozdział. !
    Azz. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na pierwszy rozdział z niecierpliwością! *,* ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Prolog jest świetnie napisany, bohaterki są owiane tajemnicą. Tak naprawdę, znamy tylko ich imiona i jeszcze kilka drobnostek. Czytając prolog nasuwa się wiele pytań: kim jest dziewczyna z nagłówka? Czy one się znają? Jeżeli się znają to czy się polubią? Jak wyglądają? Te pytania sprawiają, że mam ochotę na więcej, na pewno tu jeszcze zajrzę :) całusy, Ola xx
    PS: spam! Zapraszam do mnie ill-say-im-fine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze napisane, chciałabym byś powiadamiana o rozdziałach :),
    pozdrawiam,
    @Kills_PL xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko się zapowiada :3

    zapraszam do mnie
    http://is-one-way-or-another.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No więc .
    Jak już pisałam Ci na tłiterze :
    ZABIŁAŚ MNIE TYM NAGŁÓWKIEM . *___* (nie dziękuj, bo taka prawda)
    Ledwo żywa weszłam na bohaterów gdzie ponownie dostałam zawału . Genialne zdjęcia, genialne opisy . Wszystko jak na razie jest idealnie.
    Teraz przejdę do prologu .
    Jest po prostu ... no po prostu brak mi słów . Jest taki cudowny,zajebisty,genialny etc.
    skasjshshhshdjffjfuudysdyssgsggdgdhdhdhd ♥
    Po prostu oczarowałaś mnie tym blogiem *_*
    Jak podawałaś mi linka do niego to nie spodziewałam się że będzie on taki.. taki.. no idealny no !
    I już teraz możesz mieć pewność , że będę z Tobą do końca. Po za tym będę się starała regularnie komentować ale tu nic nie mogę obiecać.
    Więc żeby było mi łatwiej to informuj mnie na tt o nowych rozdziałach, oczywiście jeśli to nie problem .
    Jeszcze jako twoja "wymuszaczką rozdziałów" rozkazuję Ci jak najszybciej dodać pierwszy rozdział. No chyba, że ponownie chcesz mnie zabić . :")
    Wtedy będę Ci komentować rozdziały z grobu a tego to byśmy chyba nie chciały.
    Jejku , to się rozpisałam . Pewnie nawet tego nie przeczytasz ale ech . . . Nie ważne . <3
    Łejtam na nexta kochanie ♥
    Pozdrawiam !
    @ChakunaMatataXD

    OdpowiedzUsuń
  14. Prolog świetny! Super piszesz Już nie moge sie doczekać rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  15. Krótkie ale czyta się dobrze. Jeżeli zależy Ci na opiniach to uważam, ze Nathalie lepiej by brzmiało i widziało się bez 'h' - Natalie. Częściej występuje taka 'odmiana', ale zrobisz jak uważasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Początek jest świetny! I wgl. świetny blog! ;) Zaraz dodaję do obserwowanych^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę określić jedynie po prologu, czy blog jest dobry, ale mam nadzieję, że pierwszy rozdział mi coś podpowie. Moja intuicja, na której jeszcze się nie przejechałam, mówi mi, że nie będę raczej musiała się złościć, iż kolejny blog dobrze się zapowiadający, okaże się gniotem. Więc czekam. A że z niecierpliwością, to tylko taki szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się świetnie! :D Czekam na pierwszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny prolog. Miło, lekko się czyta. Nie męczę się patrząc w ekran, a to duży plus :))
    Pozdrawiam
    A.
    http://one-thing-one-direction-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sie zapowiada *-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm..
    Nieźle się zapowiada <3

    OdpowiedzUsuń