Bohaterowie.

Claudia Dawson. 
"Znasz to uczucie, że nie możesz zasnąć bo życie jest sto razy lepsze niż jakikolwiek sen? Ja też nie."
  
Julia Collins.
"Niebezpiecznie jest czuć cokolwiek wobec kogokolwiek."

Nathalie Scott. 
"Ludzie kłamią, bo boją się prawdy."

Kate Montgomery. 
"Nie zmieniaj się. Dla nikogo." 

 Pauline Grant.
"Nie mam pojęcia, co jest bardziej żałosne - ludzie, którzy plotkują czy ludzie, którzy tych plotek słuchają."


Brittany Charms. 
"Moim wro­giem stał się czas. Gdy byłam z tobą mi­jał szyb­ko, zaś gdy od­szedłeś każda se­kun­da cier­pienia była wie­cznością. "
Anthony Brooks.
"Między dziecięcą wiarą a wa­riac­twem do­rosłego człowieka jest bar­dzo cien­ka granica. "

Skyler Monroe.
"Cisza jest mu­zyką życia, a niewin­ność naj­większym je­go złudzeniem."   


Nathan  Smith.
"Oczy­wiście, że mo­je życie jest usłane różami. Codzien­nie ka­leczę so­bie o nie mo­je sto­py, dłonie i serce." 

Madeline Salmon.
"Us­ta mil­czą, a dusza cała krzyczy."  

 Eve Jones.
"Pędzi­my po autos­tra­dach życia za­miast przechadzać się je­go ścieżkami."

Maya Bennett.
"Szkla­ny czło­wiek w wieży me­lan­cho­lii, który chciałby um­rzeć z miłości." 

Courtney Benson.
"Le­piej jest upaść na sa­mym star­cie, niż nie mieć siły pod­nieść się przed samą metą."  


Marisol Gonzales.
"Se­ryj­ny mor­derca to mis­trz kłam­stwa. Ideal­nie. A więc jes­teś seryjnym mordercą. "

Vivian White.
"Kłam­stwo to pro­dukt uboczny strachu."  


Spencer Campbell. 
"Wyr­wać się z uścis­ku ser­ca, to złapać po­wiet­rze we własną nicość."

Libby Brown. 
"W swo­jej egzys­ten­cji spo­tykam ludzi, którzy ut­war­dzają mnie w wie­rze, iż jes­tem tyl­ko efe­merycznym epi­zodem w ich życiach."

  
 Liam Payne. 
"Mil­cze­nie cza­sem jest lep­szym le­kar­stwem niż ty­siące pięknych słów."   

Louis Tomlinson.
"Tam gdzie nie ma nadziei, po­zos­ta­je poczu­cie humoru. "

Niall Horan.
"Nie os­wa­jaj pochop­nie, świat jest już pełen osiero­conych serc."

 Harry Styles.
"Byłem tyl­ko stan­cją dla twoich uczuć. "

Zayn Malik. 
"Mu­sisz być twar­dy, jeśli chcesz coś w życiu osiągnąć. "